الرئيسية / فنون / جدل على السوشيال ميديا بسبب زواج محمد صلاح من ملكة جمال بريطانيا فما الحقيقة

جدل على السوشيال ميديا بسبب زواج محمد صلاح من ملكة جمال بريطانيا فما الحقيقة

هل يعقل أن محمد صلاح يتزوج على زوجته ، وليست أي زوجة انما من ملكة جمال بريطانيا، هذه هي أخر الاخبار التي أثارت الجدل على السوشيال ميديا مع نهاية عام 2022، سوف نكشف حقيقة الأمر من خلال هذا التقرير:

حالة كبيرة من الجدل انتشرت على السوشيال ميديا الساعات اللي فاتت بسبب علاقة الفرعون المصري محمد صلاح مع ملكة جمال بريطانية واللي ظهرت معه في أحد الصور وبعدها انتشرت صور كتيرة له معه.

الصور اللي انتشرت تداولها ناس كتير على السوشيال ميديا والكل بيتوقع أن محمد صلاح بيعيش قصة حب مع الفتاة البريطانية الجديدة اللي محدش عارف عنها أي حاجة وبدأت ناس تدور عليها واللي اتضح أنها كانت واحدة من المشاركين في ملكات الجمال في بريطانيا.

ومن هنا زاد الجدل وتداول كلام كتير حوالين علاقته بها وأن بيظهر عليهم الانسجام وأن فيه سعادة كبيرة بينهم وده بيدل على علاقة الحب بينهم.. مش بس كده لكن الأخبار انتشرت أنه خلاص ناوي يتجوزها وأن الصورة اللي انتشرت ليه في أحد الحفلات كانت من حفلة معها.

وفقًا لمصادر مقربة من محمد صلاح فإن الفتاة البريطانية أحد المعجبين بصلاح جدا وبتظهر معه في بعض المناسبات إلا أن علاقته بيها مش اكتر من كده وأن أي كلام عن أنه هيتجوز أو يرتبط هو كلام ملوش أي أساس من الصحة لأنه بيحب مراته جدا ومستحيل يقدر يستغنى عنها.

الكلام ده مش جديد على صلاح اللي انتشرت عليه أخبار كتير الفترة اللي فاتت منها عن انفصاله عن مراته ماجي أم مكة ومنها اللي كان عن ارتباطه بفنانة مصرية ومنها ارتباطه بملكة جمال مصر سونيا الجمال اللي ظهر معها في الإمارات أكتر من مرة وكل الكلام ده بيطلع إشاعات في الآخر.

صلاح اللي اتجوز ماجى فى 2013 ومعروف عنها إنها خجولة وملهاش فى الظهور الإعلامى وإنها ملتزمة بحجابها ودايما بتثير الجدل إزاى قادرة تحافظ على حجابها وسط كل المغريات فى إنجلترا ووسط الشهرة الكبيرة اللى صلاح محققها، لكنها دايما بتظهر معه وتدعمه في كل المناسبات اللي بتظهر فيها، وده اللي خلى صلاح يطلعها تستلم الجوائز بداله عشان يعبر لها عن حبه وتقديره لها.

مش بس كده لكن كمان من كام يوم كده صلاح نشر صورة له هو وأم مكة وبناته مع شجرة الكريسماس وبيحتفل وبيهنى الجمهور بالسنة الجديدة كعادته كل سنة وربنا ما يقطعها عادة، وده اللي عرضوا لهجوم كبير وهو إزاي بيحتفل بعيد الميلاد وهو راجل مسلم وعليه اتباع تقاليد وعادات العرب.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *